contacte amb BABALAICA: Lali Barenys lalibarenys@gmail.com
Babalaica us presenta diferents
materials educatius i lúdics,
tallers, jocs i espectacles que
proposen una reflexió sobre el món en què vivim. Una mirada neta, curiosa i innocent
com la dels infants, per aprendre a gestionar les situacions conflictives amb creativitat.
La creativitat i l'autonomia són els eixos centrals de totes les propostes.
I totes són obertes perquè qui vulgui les ompli de contingut , les modifiqui, les millori, les experimenti i comparteixi...
*Proposem:
TLL/TALLERS
taller contes per la pau
Taller d'expressió
Taller Cocallonga i altres invents
Taller lectura en veu alta
Taller Plàstica Babalaica
ESP/ESPECTACLES
espectacle Petit Pau
JOC/JOCS
Joc Capsa d'Emocions
Joc Construcontes
Joc MeumÓn
Joc Animals exquisits
Joc L'arbre
i ALTRES...
Un cavallet navega per la Mar
Babalaica us presenta diferents
materials educatius i lúdics,
tallers, jocs i espectacles que
proposen una reflexió sobre el món en què vivim. Una mirada neta, curiosa i innocent
com la dels infants, per aprendre a gestionar les situacions conflictives amb creativitat.
La creativitat i l'autonomia són els eixos centrals de totes les propostes.
I totes són obertes perquè qui vulgui les ompli de contingut , les modifiqui, les millori, les experimenti i comparteixi...
*Proposem:
TLL/TALLERS
taller contes per la pau
Taller d'expressió
Taller Cocallonga i altres invents
Taller lectura en veu alta
Taller Plàstica Babalaica
ESP/ESPECTACLES
espectacle Petit Pau
JOC/JOCS
Joc Capsa d'Emocions
Joc Construcontes
Joc MeumÓn
Joc Animals exquisits
Joc L'arbre
i ALTRES...
Un cavallet navega per la Mar
*volem...: Provocar la reflexió lliure. Impulsar el pensament creatiu i el positivisme. Generar eines didàctiques. Equilibrar i harmonitzar continent i contingut. Estimular la creativitat)
*ENS DIRIGIM A: Col·lectius, entitats i particulars. Escoles, biblioteques, ajuntaments, famílies...
*característiques recurrents**
-sempre hi ha un blanc, un buit que ha d'omplir l'usuari...
-estèticament i formalment singulars i artesanals
-més que donar respostes, formulem preguntes
-hi ha una clara pretensió de provocar, estimular,
sense adoctrinar, sense prejudicis
- Educar en la cooperació (versus competició)
- Educar en el reconeixement de les emocions, les sensacions, els sentiments, propis i aliens
- El protagonista es qui aprèn (no qui ensenya)-)